آراسته و تمیز باشیم

آراسته و تمیز باشیم
نویسنده : some one تاریخ : پنج شنبه 14 آذر 1393

 

خدا زیباست و زیبایی را در صورت حلال بودن دوست دارد....

می گن حضرت محمد(ص) همیشه لباس تمیز و آراسته به تن داشتند و موهای خودشون رو همیشه مرتب می کردند.

اسلام به ما می گه:

پاکیزگی نشونه ی ایمانه!!!!!!!!

این خودش همه ی حرفه دیگه!!!!!!!!!!

مسلما کسی که آراسته باشه از کسی که با ظاهری ژولیده و کثیف ظاهر می شه جذاب تره و در تعاملش با مردم بیشتر جواب می گیره.

آراسته و مرتب بودن به این معنی نیس که یک ساعت جلوی آینه باشی و با هزار قلم وسیله ی آرایش رو صورتت مث بوم نقاشی ، رنگ بزنی!!!!

آراسته بودن این نیست که با زیاد آرایش کردن به مردم بگی من خوشگل نیستم و برای خوشگل شدن دست به دامن لوازم آرایشی شدم.

آراسته بودن این نیس که موهاتو شبیه جوجه تیغی درست کنی تا متفاوت باشی و جلب توجه کنی تا به مردم بگی من به توجه شما محتاجم، خواهش میکنم به من توجه کنین.

آراسته بود یعنی احترام گذاشتن به خودت.

یعنی اینکه به مردم نشون بدی چقدر باارزشی.

ارزون و بی ارزش بودن آراستگی نیست!!!!

بیاین از همین الآن یاد بگیریم تمیز و آراسته باشیم. با لباس چرک و کثیف و اتونکشیده ظاهر نشیم (چه تو خونه، چه بیرون)

بیاین از این به بعد با ساده بودنمون به مردم نشون بدیم که با ارزشیم و بازیچه ی چشم مردم نیستیم.

بیاین با لباس پوشیدنمون برای خودمون ارزش قائل بشیم.

بیاین برای جلب توجه و جلب محبت دیگران کاسه ی گدایی به دست نگیریم.

بیاین با لباس پوشیدنمون به دنیا نشون بدیم که من ساده به دست نمیام... من با ارزشم....

بیاید آراسته باشیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فرهنگ،فرهنگ سازی،احترام گذاشتن،لبخند زدن،مرتب بودن،تمیزی،خونگرم بدن، صمیمی بودن،کمک کردن،خدا،آگاهی،ماهواره،شهوت رانی،زود قضاوت نکردن،تهمت؛غیبت؛گناه،دروغ،رانندگی،فرهنگ رانندگی،امر به معروف و نهی از منکر،محبت،عشق،خدا،اسلام،بوق زدن،چاقو،قمه،چاقوکشی,فضولی نکردن،نه،روشنفکر،صبر،شکیبایی،آزار،توکل،علامه دهر،وطن پرست،ایران،بیگانه پرستی،رسانه ی غربی،قرآن،گذشت،ایثار،بخشش،فحش و ناسزا،آرام بودن،کنترل خشم و عصبانیت،فرهنگ تماشاگری،متکبر و مغرور،وسیله نبودن،محترم بودن،مورد توجه بودن،عاقبت بخیری،با شخصیت بودن،باکلاس بودن،با فرهنگ بودن,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به ღکمــــــــــــــــــــــی فرهــــــــــــــــــــنگـ ღ مي باشد.